Czas dodać opinię o danej firmie

Pole namiotowe nad morzem

Strona główna > Sportowo > Wille > Pole namiotowe nad morzem

29.05.2015 00:10:09

Hej, znacie jakieś fajne nadmorskie ośrodki. Poszukuję pokoi gościnnych nad morzem. Dobrze byłoby, żeby ośrodek był niedaleko plaży.

Jadę z dzieciakami, więc tak będzie nam prościej.

29.05.2015 13:48:45

My zdecydowaliśmy się w tym roku na pole namiotowe we władysławowie. Znajomi niesłychanie polecali ośrodek więc jedziemy jakby z polecenia. Zobaczymy co nas będzie tam czekać. Z opowieści jest niesłychanie atrakcyjnie.

30.05.2015 16:41:11

Co do wakacji to zawsze mamy dylemat gdzie pojechać. W szczególności, że nigdzie nie jest tanio. W tym roku postanowiliśmy pojechać do Władysławowa. Kilka lat temu byliśmy tam na wakacjach, mamy bardzo fajne wspomnienia, zatem decyzja padła na domki kempingowe we władysławowie. Szkoda, że trzeba czekać jeszcze miesiąc.

31.05.2015 19:38:58

Od lat jeździmy nad nasze polskie morze. W tym roku zamówiliśmy sobie domki kempingowe we władysławowie. Nie możemy się już doczekać, bowiem ośrodek jest naprawdę niezwykle dobrze przygotowany na przyjezdnych. Przede wszystkim dzieci będą mogły korzystać z mnóstwo interesujących atrakcji. Stadnina koni i boiska do gry w siatkę, koszykówkę, piłkę nożną to kapitalna sprawa.

01.06.2015 10:56:40

Myślę, iż największą atrakcją dla dzieci będzie stadnina koni we władysławowie. Mieści się na terenie ośrodka, więc nie trzeba nigdzie jeździć. Moje dzieci w tamtym roku były zachwycone przejażdżkami na kucykach. Także polecam wszystkim gorąco.

02.06.2015 13:58:12

Taka stadnina koni we władysławowie to dobra odskocznia od leżenia na plaży. Moje dzieci nie mogą się już doczekać. Ja też, pozdrawiam i polecam tego typu wyjazdy.

03.06.2015 06:16:12

Ostatnio zastawiałam się właśnie co wybrać, czy wyjazd w góry czy spa nad morzem. Wygrało jednak morze, do naszego polskiego morza mam po prostu sentyment.

04.06.2015 09:07:12

W tamtym roku wynajmowaliśmy świetne pokoje gościnne nad morzem. Było ekstra. Ośrodek bardzo dobrze przygotowany na przyjazd wczasowiczów. A tak naprawdę ceny mieli bardzo na poziomie za tak dobry standard.

05.06.2015 21:02:32

Jeśli chodzi o domki kempingowe we władysławowie to nie ma się co zastanawiać. Ten ośrodek jest najlepszy http://www.domki-kempingowe.com.pl. Gorąco i wakacyjnie polecam.

06.06.2015 17:00:12

Mnie też spodobał się zeszłoroczny pobyt w ośrodku nad morzem ze spa. Jeszcze nigdy tak dobrze się nie zrelaksowałam letnimi wczasami, Polecam wszystkim potrzebującym ekstra wypoczynku.

Ostatnio dodane posty

Witam! Słyszałem, że biuro podróży Coral Travel proponuje wycieczki do Seszeli. Czy ktoś już był na tych rajskich wyspach i może podzielić się swoimi wrażeniami?

Ja z kolei wolę korzystać z tradycyjnych salonów firmowych. Ostatnio planuję wakacje na Dominikanie, i chciałbym osobiście porozmawiać z agentem. Czy ktoś poleca jakieś biuro podróży oferujące wakacje na Dominikanie?

Kuba jest niesamowita! Jednakże nie zapominajcie, że produkty podróżnicze, takie jak wycieczki, można też znaleźć u producenta, czyli bezpośrednio w biurze podróży.