Czas dodać opinię o danej firmie

Ustronie Morskie nocleg

Strona główna > Ekonomia > Inne > Ustronie Morskie nocleg

09.12.2016 00:30:11

Witam Państwa serdecznie, w tym roku zamierzam spędzić z rodziną okres świąteczny poza domem. Chcemy z bliskimi wyjechać nad morze. Szukam raczej kompleksu wypoczynkowego na minimum dwa tygodnie. Najlepiej, aby we wskazanym kompleksie znajdował się rozbudowany dział zabaw dla dzieci i atrakcje dla osób dorosłych. SPA to absolutne minimum. No i jeszcze bliski dostęp do plaży mnie interesuje. Czy znacie oferty hoteli, które spełniają podobne wymagania? Bardzo proszę Państwa o odpowiedzi. Dość pilna sprawa się robi :)

09.12.2016 17:53:23

Zobacz, czy hotel przypadkiem nie prowadzi jakiegoś programu unijnego związanego z lepszym przyjęciem gości. Często zdarzają się bardzo solidne dodatki, chociażby SPA z wieloma działami.

10.12.2016 16:51:31

Wiem, że nadmorskie hotele specjalizują się często w rehabilitacji, mają zaplecze SPA, kosmetyczki, nawet coachów związanych z odchudzaniem i treningiem personalnym. Może to dobry pomysł na wypoczynek?

11.12.2016 13:28:27

U mnie zawsze się sprawdza, że najlepszy hotel ma najwięcej atrakcji. Czasami warto też zainteresować się wynajmem większego domku przy hotelu. Dzięki temu masz nieco tańszy pobyt, a przy okazji możesz korzystać ze wszystkich atrakcji hotelowych.

12.12.2016 14:53:36

Pół roku temu wyjechałam z siedemnastoletnią córką do kompleksu hotelowego połączonego ze SPA Imperiall.pl. Córka borykała się z problemem trądziku i przebarwień. Postanowiłam zrobić jej większy prezent i wspólnie pojechałyśmy sprawdzić nowoczesne technologie odmładzające. Córka przeszła wstępną terapię urządzeniem E – Light. Doszła do tego mikrodermabrazja diamentowa i wiele innych zabiegów. Dano nam też wytyczne odnośnie dalszego postępowania w sprawie leczenia zmian skórnych. Poza tym pobyt udał się świetnie pod względem wyżywienia. Miałyśmy dostęp do plaży, do sprzętu sportowego, chodziłyśmy na zajęcia Zumby. Akurat się odbywały. Nawet uczestniczyłyśmy w dużym grillowaniu organizowanym przez hotel. Świetna atmosfera. Wybieramy się znowu na wakacjach, prawdopodobnie w sierpniu. Jak chcesz to daj znać. Może się spotkamy.

13.12.2016 21:33:46

Od bardzo dawna jeździliśmy z rodziną na wakacje do hotelu Imperiall.pl. Postanowiłam również z mężem zorganizować tam wesele. Kompleks jest luksusowy. Nasze wesele zostało połączone z pobytem wszystkich gości w SPA. Mieliśmy kameralny ślub, więc cenowo wyszło przyzwoicie. Fotografa i zespół na wesele mogliśmy od razu wynająć za 50% stawki podstawowej, co uważam za ogromne wręcz ułatwienie dla par młodych szukających oszczędności. Kelnerzy w hotelu obsługiwali gości profesjonalnie. Nikomu nie trzeba było zwracać uwagi. W razie czego można przedłużyć wesele za stosunkowo niewielkie pieniądze. Uważam, że dobrze wybraliśmy. Hotel do tej pory odwiedzamy, tym razem z synkiem :)

14.12.2016 10:14:32

Zapisz się do newsletterów hoteli, na Facebooka, na Google+, dawaj pozytywne recenzje. W ten sposób dostałem wiele razy od menedżera hotelu pokaźny rabat.

15.12.2016 09:51:45

Jeszcze bym uważała na regulaminy hoteli. Najlepiej przeczytać od dechy do dechy, żeby nie narazić się na opłaty dodatkowe :P

16.12.2016 14:02:48

Nad morzem szukaj połączenia hoteli z apartamentami i domkami letniskowymi. Przyda się też spory plac zamknięty hotelu, możliwość organizacji grilla. Nie każdy hotel nad morzem posiada własny teren zielony do dyspozycji gości, a to jednak ważna zaleta.

17.12.2016 17:26:06

Według mnie warto wybierać hotele, które są nieco oddalone od największych centrów turystycznych. Wyjdzie taniej, a jak będziesz chciał to hotel zapewni ci ewentualny transport do wybranej lokalizacji. U mnie taki układ sprawdza się najlepiej i nigdy nie przepłaciłem niepotrzebnie. Pozdrawiam.

12>>

Ostatnio dodane posty

Cześć! Ja ostatnio podróżowałem busem z Zachodniopomorskiego do Niemiec i mogę polecić tę formę transportu. Wystarczy poszukać odpowiedniej oferty na stronach internetowych, jest ich sporo do wyboru!

Cześć wszystkim! Planuję podróż busem do Niemiec z Pomorza. Czy ktoś może polecić firmę, która oferuje dogodne terminy, konkurencyjne ceny i komfortowe autobusy? Z góry dziękuję za wszelkie informacje!

Hej! Ja właśnie zamówiłem komplet pościeli satyna bawełniana w rozmiarze 160x200 w kolorze różowej kratki i jestem bardzo zadowolony! Materiał jest miękki i przyjemny w dotyku, a wzór dodaje sypialni trochę uroku. Polecam sprawdzić w sklepie internetowym!